افتتاح نمایشگاه ملزومات و تشریفات عقد و ازدواج در قزوین
نوشته شده توسط : onlinetabliq

افتتاح نمایشگاه ملزومات و تشریفات عقد و ازدواج در قزوین
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی قزوین از برگزاری سومین نمایشگاه ملزومات و تشریفات عقد و ازدواج از21 خردادماه در قزوین خبر داد.
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: سومین نمایشگاه تخصصی ملزومات و تشریفات عقد و ازدواج از تاریخ 21 لغایت 25 خرداد ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: مشارکت کنندگان در حوزه های مختلف شامل آتلیه، خدمات عکاسی و فیلم برداری ، گل آرایی و تزئینات مراسم، تالارهای پذیرایی و موسسات تشریفات، پوشاک و مزون های لباس عروس و داماد، محصولات بهداشتی و آرایشی، مشاور خانواده، سالن های زیبایی مردانه و زنانه، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی و ملزومات جهیزیه و... نسبت به معرفی و فروش محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

این مسئول یاد آور شد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه جلسات آموزشی پیش از ازدواج توسط مشاورین خانواده برگزار می شود که بازدیدکنندگان گرامی می توانند با حضور در غرفه مشاورین خانواده از این خدمات استفاده کنند.

خورگامی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 مشارکت کننده از استان های البرز، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، تهران و قزوین حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: مشارکت کنندگان این نمایشگاه پکیج های اقتصادی ویژه ای برای ازدواج در نظر گرفته اند تا زوج های در آستانه ازدواج با شرایط پرداخت اقساطی و تخفیفات ویژه نمایشگاهی از خدمات مناسبی بهره مند شوند.

مقالات دیگر: ظروف کرایه میرداماد





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: